KJØPSBETINGELSER
Kontaktinformasjon kundeservice
post@lavvo.no
Kundeservice håndterer henvendelser mandag til fredag fra 9-16.
Selger
Alle produkter fra denne nettbutikken er solgt av:
Firmanavn: Møbelsnekker Inger Lise Hole
Org.nr: 888 260 382
Adresse: Heggelia 36, 1352 Kolsås
Telefon: +47 45 03 22 11
E-post: post@lavvo.no
Kjøper
Kjøper er den forbruker som foretar bestillingen, og omtales heretter som kjøper/kjøperen.
Frakt og levering
Vi tilbyr for tiden fri frakt på alle våre varer.
Pris
Den oppgitte prisen for varen er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.
Betaling
Du kan betale med Klarna, Vipps, Mastercard, Apple Pay og Visa hos oss.
Ordrebehandlingstid
Vi pakker og sender ut varer hver dag fra mandag til fredag. Bestiller du i løpet av helgen, vil vi behandle din ordre førstkommende mandag.
NB: Noen varer har bestillingstid. Dette står da opplyst under hver enkelt vare i nettbutikken. I tilfeller med bestillingstid sendes varen senest dagen etter at bestillingstiden er over.
Levering
Leveringstid er fra 2-7 dager. Det er også mulig å hente varer fra verkstedet i Bærum etter avtale. Bestillingsvarer er tydelig merket i nettbutikken og kan ventes mottatt etter oppgitt bestillingstid pluss postgang.
Reklamasjon
Dersom du oppdager feil eller mangler med et av Lavvos produkter, må du innen rimelig tid etter at den ble oppdaget gi beskjed til oss om dette via e-post til post@lavvo.no. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom dette skjer innen 2 mnd fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjonen kan skje senest fem år etter at kjøper overtok varen. Du får tilsendt en ferdig frankert returseddel slik at varen kan returneres. Vi vil sende deg en ny vare, eller tilbakeføre pengene til din konto når reklamasjonen er godkjent.
Angrerett
Som kunde hos Lavvo har du 14 dagers angrerett. Den returnerte varen må være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Hvis bestillingen blir returnert per post, må du som kunde dekke returporto.
Konfliktløsing
Klager rettes til selger innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no.
Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.
Personopplysninger
Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er Lavvo. Lavvo vil, i tråd med personopplysningsloven, kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at Lavvo skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysninger vil kun bli utlevert til andre hvis det er nødvendig for at Lavvo skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfelle.
Forbrukertilsynet
Ved tvil eller tilfeller som ikke omtales direkte her, er det Forbrukertilsynets «Standardbetingelser for forbrukerkjøp over Internett» som gjelder.